شیراز پایان هفته میزبان نخستین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت است .
کد خبر: ۱۱۳۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 16 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس دانشگاه زند شیراز، از برگزاری نخستین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی نوین در علوم ورزشی و سلامت به میزبانی این دانشگاه در ۲۶ و ٢٧ مهرماه جاری خبر داد.
سید ابراهیم حسینی گفت : نگاه به ایجاد بستر و شرایط لازم برای ارتقای سلامت روحی و جسمانی جامعه، مهمترین هدف از برگزاری این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه زند شیراز با بیان اینکه این کنفرانس با حضور اندیشمندان و صاحب نظران حوزه تربیت بدنی برگزار می‌شود، گفت: در برگزاری این کنفرانس، دانشگاه‌های تهران، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید چمران مشارکت کرده‌اند.

هما شیخانی شاهین، دبیر اجرایی این کنفرانس ، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی، روانشناسی ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و بیو مکانیک ورزشی را از مهمترین محور‌های این کنفرانس ذکر کرد و گفت : ١٧٠ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که پس از داوری، ١٠٠ مقاله به صورت سخنرانی شفاهی و پوستر پذیرفته شدند.

در حاشیه این کنفرانس نیز کارگاه‌های تحقق سلامتی و تندرستی با تاکید بر ویژگی‌های فیزیکی بدن و بهره گیری از قوانین فیزیکی، تغذیه ورزشی و اصول تمرین در تناسب اندام و کاهش وزن برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار