رئیس پلیس آگاهی
فردی که به علت اختلاف خانوادگی، در اراک اقدام به قتل همسرش کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 17 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ کامیار چهری درتشریح این خبر، گفت: روز هشتم مهر ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل خانمی حدود ۴۰ ساله در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ علوی اراک به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی های اولیه مشخص شد که خانم ۴۰ ساله بر اثر جراحات ناشی از خفگی به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب همسر مقتول است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، خاطر نشان کرد: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقاتی تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.

سرهنگ چهری گفت: قاتل در حالی که امروز از طریق ترمینال مسافربری اراک قصد فرار داشت توسط عوامل انتظامی کلانتری ۱۴ شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان، متهم ضمن اعتراف به قتل اذعان داشت که به خاطر اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسرش کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار