این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز زنان روستایی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ 17 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،کارشناس مسئول زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: شناسایی و معرفی توانمندی‌های زنان، رشد و بهبود کمی و کیفی محصولات تولیدی ،برجسته کردن نقش سازنده زنان روستایی در تولید و امنیت غذایی کشور و آشنایی تولید کنندگان با روش‌های مختلف بازاریابی را مهمترین هدف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

زهرا نوروزی افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات خانگی، رب انار، آب میوه، آبغوره، لبنیات، صنایع دستی و گل و گیاهان زینتی ارایه می شود.

وی ادامه داد: مشارکت زنان در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی یکی از شاخص های تولید کشور محسوب می شود، براین اساس باید فرصت هایی برای ایجاد مشارکت عادلانه همه اقشار جامعه فراهم نمود و همه از مزایای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی بهره مند گردند

استان مرکزی به‌عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور محسوب می‌شود و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری استان مرکزی در ۲۰ غرفه روز سه شنبه در اراک گشایش یافت. این نمایشگاه تا ۲ روز میزبان بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار