استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : شهرداری در این مدت سه ساله باید نسبت به بهسازی، لایروبی و ترمیم مسیل های سطح شهر اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت :  ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مسیل های ایلام برآورد شده است.

وی گفت :  از این مبلغ ۵۰ درصد توسط وزارت نیرو و ۵۰ درصد هم از سوی سازمان برنامه و بودجه طی سه سال تامین اعتبار خواهد شد.

بهرام نیا ادامه داد :  مدیران در کنار مسئولیت ها و ماموریت های کاری خود باید شاخص هایی دیگر چون زیباسازی سیما و منظر نمای ظاهری ادارات، مبلمان و زیباسازی فضای شهری، جمع آوری تابلوهای قدیمی سردر ادارات و جایگزینی آنها با تابلوهای جدید، بازسازی دیوارهای ادارات با نماکاری یا نقاشی و تصویرسازی، پاکسازی فضای پیرامون ادارات و جمع آوری پسماندها را مد نظر داشته باشند.

وی مطرح کرد : اگر بارش ها در سال آبی جدید زیاد نباشد، مشکلی در زمینه تشکیل سیلاب بروز نخواهد کرد اما با این وجود باید همه ادارات مرتبط نظیر شهرداری، منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، امور آب و دیگر ادارات در آمادگی کامل باشند.

استاندار ایلام گفت : ایلام در طول سال به ویژه ایام اربعین محل تردد زائران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و بنابراین باید همه ورودی و خروجی و داخل شهرهای استان پاکیزه و عاری از هرگونه زباله و نخاله باشد.

وی مطرح کرد :باید یک بانک اطلاعاتی در خصوص تعداد و نوع ماشین آلات جاده سازی استان در بخش های دولتی و خصوصی برای مواقع بروز بحران احصا شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار