شهردار شهر میراث جهانی مطرح کرد
شهردار یزد گفت: برگزاری المپیاد ورزشی محلات کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی است و با توجه به اینکه استعدادیابی بسیار خوبی در این المپیاد انجام می‌شود منجر به نتایج خوبی در حوزه قهرمانی می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ 22 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در نشست اطلاع رسانی یازدهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با بیان اینکه المپیاد ورزشی محلات یکی از برنامه‌هایی است که شهرداری در طی دو سال گذشته به صورت جدی تلاش کرد تا رونق بگیرد اظهار داشت: در المپیاد سال گذشته نزدیک به ۲۱ هزار نفر از شهر یزد شرکت کردند که در مقابل شهرهای بزرگ مانند تهران آمار مشارکت مردم در المپیاد استان یزد بسیار بیشتر است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد‌ گفت: المپیاد سال گذشته در خرداد ماه امسال پایان یافت و تامین اعتبار این دوره المپیاد سخت بود اما به دلیل تاثیرگذاری ورزش بودجه آن را فراهم کردیم.

محی‌الدینی عنوان برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی محلات را به نام پهلوان یزدی دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود که حداقل ۳۰ هزار نفر در این المپیاد شرکت کنند.

وی گفت: در دو روز اولیه این المپیاد یک هزار و ۴۰۰ نفر از اقایان و ۶۰۰ نفر از بانوان در ثبت‌نام کرده‌اند.

محی‌الدینی به دستاوردهای المپیاد ورزشی محلات در سلامت جسمی و روانی جامعه اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر این رویدادها به کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت مسائل فرهنگی کمک کرده و همچنین استعدادیابی بسیار خوبی در آن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار