کد خبر: ۱۱۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 17 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، عضو شورای شهر ایلام گفت: عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ایلام 76 مصوبه است.

فاطمه میرزابیگی امروز اظهار داشت: در دور جدید مدیریت این کمیسیون و طی شش ماه گذشته در مجموع 14 جلسه برگزار شده که ماحصل این تعداد جلسه 76 مصوبه بوده است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: همکاری با سازمان آموزش و پرورش شهرستان ایلام در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش اموزان شهر ایلام در سال تحصیلی جاری یکی از این مصوبات بوده است.

وی ادامه داد: تصویب مساعدت مالی برای کمک به ساخت زائرسرای ارزان قیمت در شهر مقدس مشهد، کمک و پرداخت مساعدت مالی به ورزشکاران و مدال آوران تیم‌های مختلف ورزشی شهر ایلام از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: مساعدت مالی و کمک به کودکان سرطانی، برگزاری جشنواره‌های قرآنی دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس شهرداری ایلام، پرسنل بیمار و نیازمند شهرداری ایلام، کمک به هیئت‌های مذهبی ایلام، همایش پیاده‌روی و کوهنوردی آقایان و بانوان و ... از دیگر فعالیت‌های کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر ایلام طی شش ماه گذشته بوده است.

میرزابیگی تصریح کرد: صدور مجوز ساخت مجسمه‌ها و تندیس‌های ماندگار در میادین اصلی شهر ایلام، الزام شهرداری به خرید سنگ‌شکن و کارخانه آسفالت قابل دسترس در حومه شهر ایلام و ... از دیگر تلاش‌های صورت گرفته است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: تعیین حسابرس غیربومی برای حسابرسی اسناد مالی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن و تصویب بودجه و تعرفه عوارض بهاء پیشنهادی شهرداری در سال 94 از دیگر اهم فعالیت‌های این کمیسیون بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به مردم کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار