رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در خصوص حرفه‌آموزی، ساخت هنرستان‌ها در کشور سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 27 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمید رضا خان محمدی امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در خصوص جهش هنرستان‌ها، به دنبال احداث این مراکز هستیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: با توجه به بارندگی‌های سنگین در چهارمحال و بختیاری در راستای تعمیر مدارس اعتبار قابل توجهی به تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: در نشست امروز با استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش برای مناطقی با تمرکز جمعیتی بالا بهسازی و شادابی مدارس به صورت نقطه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد.

خان‌محمدی بیان کرد: برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی اعتبار قابل توجهی تخصیص داده می‌شود تا دانش‌آموزان در آستانه فصل سرما دچار مشکل نشوند.

مدارس کانکسی و سنگی در استان برچیده می‌شود

در ادامه این نشست غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست امروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای برچیده شدن مدارس سنگی و کانکسی در استان انجام شد.

وی ادامه داد: اعتبار خوبی برای توسعه زیرساخت‌های مدارس سطح استان و مناطق محروم تخصیص داده شد.

حیدری تصریح کرد: با کمک خیرین ملی و استانی تعمیر و تجهیز مدارس و هنرستان‌ها تسریع شد.

وی گفت: راهبرد دولت حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی است که اعتبار خوبی برای ساخت اداره و تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار