نماینده ولی فقیه در استان زنجان با سؤال از جامعه جهانی برای سکوت در قبال ریختن 6 هزار تن بمب ساخت امریکا به روی مردم بی‌پناه غزه گفت: بیش از 50 درصد از شهدای بمباران‌های اخیر زنان و کودکان هستند و این رژیم با گذشت این همه مدت و کشتار بی‌رحمانه، با حمایت آمریکا هنوز جرأت حمله زمینی را ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 27 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر زنجان با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها در برابر جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، اظهار کرد: این رژیم طی این سال‌ها هر جنایتی از دستش برآمده انجام داده و در ۱۸ سال گذشته غزه را در محاصره قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با سؤال از جامعه جهانی برای سکوت در قبال ریختن ۶ هزار تن بمب ساخت امریکا به روی مردم بی‌پناه غزه افزود: بیش از ۵۰ درصد از شهدای بمباران‌های اخیر زنان و کودکان هستند و این رژیم با گذشت این همه مدت و کشتار بی‌رمانه، با حمایت آمریکا هنوز جرأت حمله زمینی را ندارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید دانش‌آموز حسین فهمیده گفت: باید تلاش شود که نسل حاضر، ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را که از مدرسه برای دفاع اسلام و کشور رفتند شناخته و در واقع الگوسازی شود.

آیت‌الله خاتمی بر لزوم نقش‌آفرینی آموزش و پرورش، خانواده، و سازمان‌های فرهنگی و همچنین پایگاه و مساجد در تعالی و رشد نوجوانان تاکید کرد و گفت: موفقیت جبهه‌های فرهنگی نیازمند همراهی و هماهنگی خانواده و مدرسه است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان بسیج دانش‌آموزی را مطمئن‌ترین بستر رشد دینی نوجوانان دانست و ادامه داد: باید برای برگزاری پرشورتر سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شود.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت از جمله جوانان انقلابی آرمان علی‌وردی در ۶ آبان و روح‌الله عجمیان در ۱۲ آبان ادامه داد: این جوانان گنجینه‌های پایان‌ناپذیری هستند که در ایران شیعه که خانه اهل بیت است، برای سرافرازی نظام و اسلام از جان مایه می‌گذارند.

آیت‌الله خاتمی ضمن بزرگداشت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و غنیمت دانستن حضور این بانو در ایران تصریح کرد: حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، قم را به نقطه ثقل و توسعه فرهنگ دینی تبدیل کرده است و موجب برکت برای مسلمانان و شیعیان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار