مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه آب شهر بوستان بعد از ۳۰ سال اصلاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 29 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، امید صالحی گفت: بیش از ۱۶۰۰ متر از شبکه‌های شهر بوستان بعد از ۳۰ سال و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اصلاح شد. در قالب این پروژه بیش از ۳۰ انشعاب نیز اصلاح شد که این روند ادامه خواهد داشت تا عمده نقاط این شهر اصلاح شود.

این مسوول در پاسخ به انتقادات از طولانی شدن فرایند اصلاح شبکه بوستان، اظهار داشت: همانطور که در خبر‌ها آمده گوشه و کنار بوستان پُر از فعالیت‌های اصلاحی و توسعه‌ای در حوزه آب شرب است، اقدامی که برای بیش از ۳ دهه مغفول مانده بود و البته انتظار ما از رسانه انعکاس این اتفاق مهم آنهم بعد از این مدت زمان طولانی برای این منطقه بود موجب اشکالاتی شده که ضمن عذرخواهی از مردم باید اعلام کنیم تا دو روز آینده روند نصب انشعابات به اتمام می‌رسد و بلافاصله اصلاح و آسفالت نقاط مد نظر شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در یاسوج ۱۳ کیلومتر اصلاح شبکه در حال انجام است، علاوه بر این از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری بیش از ۳۵ کیلومتر اصلاح و توسعه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر این در مناطق مختلفی در چرام، گچساران، سرفاریاب، لیکک، سوق، قلعه رئیسی و باشت اصلاح شبکه با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا به برخی دیگر از پروژه‌های فعال در حوزه اصلاح و توسعه شبکه آب پرداخت و گفت: در منطقه چین و لوداب ۱۷۸۰ متر شبکه و مخزن ۱۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اجرای ۱۵۶۰ متر شبکه و مخازن ۵۰ و ۱۰۰ متر مکعب با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال، ۷۸۰۰ متر شبکه در مناطق مختلف دنا با اعتبار اولیه ۳۶ میلیارد ریال و تکمیل و بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی مادوان با ۸۰ میلیارد ریال هزینه برای ۲۴ هزار نفر بخش دیگری از اقدامات ما بوده است.

صالحی افزود: در محرومیت زدایی نیز برای جمعیت ۲۲ هزار نفری در مناطق محروم روستایی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۴۹ هزار متر شبکه توزیع و خط انتقال عمدتاً در یک سال اخیر کار شده است که این نشان دهنده عزم دولت و البته استاندار برای سامان دادن به وضعیت آب شرب مناطق مختلف این استان است.

این مسوول در پایان گفت: با همه موانع مالی تلاش ما ادامه پیدا کردن پروژه‌های اولویت دار آب شرب به ویژه در اصلاح و توسعه بوده چرا که عقیده داریم اگر مطالبه ما از مردم صرفه‌جویی در مصرف آب است باید عملاً حساسیت‌مان به حراست از آب را نشان دهیم و اینکه از سلامت آب مصرفی به مردم نیز اطمینان پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار