دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: بیش از ۹ هزار ورزشکار زن و مرد در ورزش‌های بیماران خاص در سطح کشور ساماندهی شده‌اند که ورزشکاران پیوند اعضا و تالاسمی بیشترین آمار را دارند.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 29 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سید محسن موسوی عصر امروز در مجمع عمومی و سالانه هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان، اظهار کرد: ورزشکاران این فدراسیون در پنج گروه ام اس، هموفیلی، همودیالیز، دیابت و تالاسمی فعال تقسیم شده‌اند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا به افزایش آمار ورزشکاران بیمه شده به صورت سالانه اشاره و تصریح کرد: برای پوشش همه بیماران نیازمند اقدام و کار بیشتری هستیم.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های این فدراسیون در سال جاری تحقق‌یافته که این موضوع بیانگر توجه به این بخش است.
موسوی به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا اشاره کرد و گفت: این رویداد مهم سال آینده در کشور ایتالیا برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی لازم برای حضور پررنگ در این مسابقات در حال انجام است.
دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور در گروه‌های پیوند اعضا طبق برنامه به صورت گردشی در قالب مناطق آزاد برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد، این برنامه‌ها با استقبال استان‌های میزبان همراه شود.
وی تاکید کرد: سیاست فدراسیون، توسعه ورزش‌های همگانی است و با کمک به برگزاری جشنواره‌های کشوری برای اعضای خود به دنبال افزایش اطلاع‌رسانی و جذب ورزشکاران به سمت ورزش و زندگی فعال است.
دبیر فدراسیون ورزش‌های خاص و پیوند اعضا برگزاری کلاس مربیگری را از راه‌کار‌های کسب درآمد برای هیأت دانست و افزود: با وجود اینکه همه برنامه‌ها خوب هستند، ولی یکی از برنامه‌های مهم می‌تواند برگزاری پیاده‌روی خانوادگی است که زمینه حضور بیماران را در بیرون از منزل فراهم کند که بسیار موثر است که نمونه‌های آن را شاهد بودم.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد هیأت ورزش‌های خاص و پیوند اعضای استان زنجان مثال‌زدنی است، افزود: ارسال صورت‌های مالی الزام است که باید انجام شود.

موسوی با بیان اینکه تعداد افراد تحت پوشش هیأت ورزش‌های خاص و پیوند اعضا باید با دقت انجام شود، ادامه داد: این مهم باید با دقت انجام شود چرا که آمار ورزشکاران نباید در دیگر هیأت‌ها بیاید.
دبیر فدراسیون ورزش‌های خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه ۱۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها باید بین هیأت‌ها تقسیم شود، تصریح کرد: در دستورالعمل جدید این درصد ۲۰ تا ۳۰ درصد رسیده که بنا به فعالیت و موفقیت هیأت‌ها متفاوت خواهد بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار