جانشین فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی 13 آبان این روز را شاخصه استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 02 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد انگوتی، جانشین فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی 13 آبان این روز را شاخصه استکبارستیزی ملت ایران عنوان کرد.

جانشین فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان تبعید امام خمینی(ره)، کشتار دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام را سه واقعه مهم عنوان کرد؛ که باعث نام‌گذاری 13 آبان به نام روز ملی استکبار ستیزی شده است.

وی افزود: باتوجه‌به شیطان بزرگ نامیده‌شدن آمریکا توسط امام خمینی(ره) و تحولات منطقه و اتفاقاتی که پس از برجام در حال روی‌دادن است و دشمن به دنبال نفوذ در ایران است وظیفه ماست که این روز را گرامی بداریم.

انگوتی خاطرنشان کرد: روحیه استکبار ستیزی، ایثار و شهادت در مردم ما زنده است و با برگزاری راهپیمایی 13 آبان این فرهنگ به نسل‌های بعدی انتقال می‌یابد.

جانشین فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان گفت: یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار و نماد آن یوم‌الله ۱۳ آبان است که در این روز دانش‌آموزان مانوری انقلابی را در کنار سایر هم‌وطنان برگزار می‌کنند.

وی بیان داشت: ۱۳ آبان نماد قطع طمع‌ورزی آمریکا، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقانیت نظام اسلامی است.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار