محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در سفر به مازندران از نيروگاه شهیدسلیمی نكا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲ 04 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، در ابتدای این بازدید در جلسه‌اي كه با حضور حمید بخشی مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران، معاونان، اعضاي هيئت مديره و تعدادي از مديران شرکت برگزار شد، نوراله ادبی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گزارشي از چالش محدودیت تولید ایجاد شده در اثر کاهش سطح آب دریا برای واحدهای بخار نیروگاه و اقدامات دردست اقدام کوتاه مدت و راه کارهای پیشنهادی دراز مدت برای برون رفت از مشکل تأمین آب خنک کاری واحدهای بخار ارائه نمود.

 

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور از نيروگاه نكا بازدید کرد  

در ادامه محمد‌رضا عابدی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی نیز گزارشی علمی از محدودیت تولید ایجاد شده در اثر روند کاهشی سطح آب دریا در سالهای اخیر و نشست رسوب و لای و مشکلات به وجود آمده و نیز اقدامات درحال انجام و راهکارهای برون رفت از این مشکلات را عنوان نمود.

در ادامه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کارکنان نیروگاه در تأمین برق مورد نیاز مشترکان، نیروگاه نکا را از مراکز حساس کشور برشمرد و بیان نمود: سه مرحله بمباران نیروگاه نکا توسط دشمن بعثی در سالهای دفاع مقدس علیرغم سختی طول مسیر نشان از درک صحیح دشمن از جایگاه و نقش اساسی نیروگاه نکا در چرخه تولید برق کشور دارد که باید در حفظ منابع و تداوم چرخه تولید انرژی در این نیروگاه کوشا باشیم.

 

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور از نيروگاه نكا بازدید کرد  

محمد علی قمی با اشاره به این نکته که پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه هست بیان داشت: در روند 20 ساله عمر سازمان پدافند غیرعامل کار علمی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار دارد و باید برای رفع چالش ها با کار علمی و مشاوره از اهل فن مشکلات را حل و چالش‌های پیشرو را مرتفع نماییم.

در پایان قمی و هیأت همراه از روند پیشرفت کار پروژه لایروبی حوضچه آبگیر واحدهای بخار نیروگاه و تاسیسات بلوک سیکل ترکیبی و طرح توسعه بازدید کردند. 

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار