تفاهم‌نامه ارتقای همکاری‌ها بین جامعه ورزش و دانش‌آموزان استان سمنان امضا شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 04 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، عصر امروز با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان و لزوم توجه به امیدآفرینی و نشاط‌افزایی بین نوجوانان و دانش‌آموزان برای اجرای مؤثر طرح‌های جهاد تبیین، تفاهم‌نامه‌ای بسته شد.

این تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان، هیأت ورزش‌های همگانی استان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان به امضا رسید.

سیدمحمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به لزوم انجام فعالیت‌های مؤثر در حوزه دانش‌آموزی، استفاده از ظرفیت‌های هیأت ورزش‌های همگانی و سایر هیأت‌های ورزشی استان را برای خدمت‌رسانی به 133 هزار دانش‌آموز استان ضروری دانست.

همت هادیان، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان نیز به اشاره به فعالیت‌هایی که تاکنون در مدارس به انجام رسیده است، تفاهم‌نامه حاضر را سبب ارتقای سطح همکاری‌ها بین جامعه ورزش و دانش‌آموزان استان عنوان کرد.

عرب‌پور، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان هم با تشریح طرح جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی، توجه به تخلیه هیجانات دانش‌آموزان در راستای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و امیدآفرینی به آنان را حائز اهمیت دانست.

وی همچنین گزارشی از اجرای بازی‌های گروهی به‌منظور افزایش تاب‌آوری اجتماعی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری ارائه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جاری‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، هم‌افزایی دستگاه‌ها با مجموعه‌های مردمی را عامل اثربخشی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی دانست.

فرشید فلاح‌لاله‌زاری اظهار امیدواری کرد: هم‌زمانی امضای این تفاهم‌نامه با روز دانش‌آموز سبب اجرای طرح‌های اثرگذار در مدارس استان سمنان شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار