سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از آغاز به کار آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی به عنوان دومین آموزشگاه در این زمینه در ابرکوه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 18 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا فلاح‌زاده، در مراسم افتتاح این آموزشگاه آزاد هنری اظهار داشت: این مکان آموزشی در راستای اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌گذاری به منظور هدایت، رشد و توسعه فعالیت‌های هنری در سطح جامعه، با مدیریت لیلا لایق‌نژاد از فعالان عرصه هنری ابرکوه آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی به منظور پرورش استعدادها و انگیزه‌های فرهنگی و هنری که از اهداف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود، نیاز به ایجاد بستری مانند آموزشگاه‌های هنری دارد که این امر با افتتاح دومین آموزشگاه تجسمی شهرستان ابرکوه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این آموزشگاه که مسئولان، مربیان و اساتید آن بانوان هستند، گامی دیگر در راستای مسائل خانواده و بانوان در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه هنر و اشتغال برداشته خواهد شد.

مسئول این آموزشگاه نیز اظهار داشت: بانوان ابرکوه پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارند که باید زمینه پرورش آنها فراهم شود.

لیلا لایق‌نژاد که از هنرمندان خوشنویس ابرکوه است، افزود: این آموزشگاه می‌تواند در زمینه‌های آموزش هنرهای تجسمی مانند طراحی، نقاشی، عکاسی، حجم، ارتباط تصویری، تصویرسازی، کاریکاتور، نگارگری و خوشنویسی فعالیت کند و با تربیت و آموزش هنرجویان، زمینه پرورش استعدادهای بانوان این شهرستان را فراهم کند.

فرماندار ابرکوه نیز در مراسم آغاز به کار این آموزشگاه اظهار داشت: ابرکوه استعدادهای بسیاری به ویژه در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارد و برای اثبات آن کافی است به فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعالان این عرصه‌ها که به جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند، اشاره کرد.

سیدنبی رسولی افزود: باید تلاش افرادی را که با برپایی چنین مکان‌هایی برای پرورش استعدادهای نسل آینده تلاش می‌کنند ستود و قدردان این زحمات بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار