کد خبر: ۱۱۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲ 05 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل آبفا مازندران در نشست با خبرنگاران غرب استان گفت: بیش از ۲ هزار طرح آبرسانی در مازندران در حال اجراست که تعدادی از این طرح ها در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسند.

بر اساس گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس بهزاد برارزاده در این نشست با بیان اینکه ۷۴۱ حلقه‌ چاه آب شرب در این استان وجود دارد، گفت: ۸۸ درصد منابع آبی از سفره‌های آب زیرزمینی و۱۲ درصد نیز از سه سد تأمین می‌شود.
وی برضرورت بهرگیری از ظرفیت آب سطحی به ویژه آبهای ذخیره شده در پشت سدها، تاکید کرد.
مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش، یکی از چالش های اصلی شرکت آب و فاضلاب را انشعابات غیرمجاز آب دانست و تصریح کرد: این موضوع با دستگاه های قضایی در میان گذاشته شد تا انشعابات این مشترکان بعد از تذکرات و اقدامات لازم، قطع شود .
وی خاطرنشان کرد: انشعابات غیر مجاز، ظلم و فشار مضاعفی به مشترکین دیگر است ضمن آنکه صاحبان انشعابات غیر مجاز هزینه خدمات این شرکت را هم پرداخت نمی کنند و شبکه را هم در معرض آلودگی قرار می دهند.
مهندس برارزاده، با اشاره به کمبود آب در مازندران اظهار داشت: از زمان شکل گیری دولت جهادی سیزدهم کتابچه ای برای رفع تنش آبی تدوین و این کتابچه در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به ثبت رسید .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار