نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جنگ‌افزارهای مورد استفاده در جنگ بین مردم غزه و رژیم صهیونیستی، امریکایی هستند، گفت: واقعیت این است که هر جایی از این دنیا، مشکل و اختلافی وجود دارد سرمنشاء آن امریکا است و کودک کشی رسم آمریکا است و امریکا در گوشه و کنار دنیا پایگاه نظامی راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 17 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با تأکید بر اینکه عزت دنیا و آخرت در سایه تقوای الهی میسر می‌شود، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی توصیه همگانی است.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به نقش مهم اعتقاد به توحید در اخلاق، ایمان و عمل صالح اشاره کرد و افزود: اعتقاد به وحدانیت خدا، دوری از شرک و هوای نفس از جمله ویژگی‌هایی است که هر انسانی را در زندگی خود به کمال رسیده می‌رساند.
وی با اشاره به سالروز ولادت زینب کبری (س) و تبریک این روز به فعالان این حوزه گفت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت زینب (س) فوق‌العاده بوده و در این خصوصیات بعد از فاطمه زهرا (س) هیچ‌کس به غیر از ایشان به این مقام نرسیده است.
آیت‌الله خاتمی به ایستادگی مردم فلسطین در برابر ظلم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این ایستادگی ناشی از اعتقاد به وحدانیت است چرا که توحید است که ایستادگی در برابر ظالمان را تسهیل می‌کند.
امام‌جمعه زنجان به در پیش بودن سالروز تشکیل بسیج اشاره و تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری «پیوند میان بسیجیان و حضرت، ولی عصر (عج) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است» و در حال حاضر گروه‌های مردمی و محرومیت‌زدایی در قالب بسیج فعالیت کرده و در واقع بسیجیان در خدمت نظام هستند.
وی با بیان اینکه جنگ‌افزار‌های مورداستفاده در جنگ بین مردم غزه و رژیم صهیونیستی، امریکایی هستند، ادامه داد: واقعیت این است که هر جایی از این دنیا، مشکل و اختلافی وجود دارد سرمنشأ آن امریکا است و کودک کشی رسم آمریکا است و امریکا در گوشه‌وکنار دنیا پایگاه نظامی راه‌اندازی کرده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار