معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش ۱۲ رصدی تجارت الکترونیک در هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 18 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، "محمود لیائی" روز شنبه در نشست با استاندار بوشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: فضایی در پست ایران ایجاد شده که بخش خصوصی به راحتی می‌تواند از زیرساخت‌های آن برای فعالیت استفاده کند.

وی افزود: شرکت پست خود را همکار شرکت‌های خصوصی در این بخش می‌داند و نه تنها به چشم رقیب به آن‌ها نگاه نمی‌کند بلکه کمک می‌کند تا زمینه فعالیت آن‌ها بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: البته نیاز است که شرکت‌های خصوصی نیز توان علمی، فنی و لجستیکی خود را ارتقا دهند تا بتوانند در خدمت به مردم و جامعه هدف به وظایف خود عمل کنند.

لیائی با بیان اینکه شرکت ملی پست به دنبال هوشمندسازی فعالیت‌های خود است، گفت: پیش زمینه هوشمندسازی فعالیت‌ها ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی و الکترونیکی است و راه‌اندازی صندوق‌های هوشمند پستی در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: بر اساس آمار‌ها ۶۰ درصد فروشگاه‌های بزرگ کشور از تجارت الکترونیکی پستی بهره می‌برند.

استاندار بوشهر هم در این نشست گفت: شرکت ملی پست با برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌هایش به بخش خصوصی می‌تواند زمینه کیفی‌سازی ارائه خدمات به مردم را فراهم کند.

"احمد محمدی‌زاده" افزود: نقش حاکمیتی شرکت ملی پست در خدمات رسانی به مردم غیرقابل انکار است و وجود شبکه‌های اجتماعی و مجازی نیز نتواسته چندان بر کارکرد این شرکت تاثیرگذار باشد.

وی افزود: اکنون دامنه بخشی از فعالیت‌ها و کسب و کار‌ها بر شبکه‌های اجتماعی و به شکل برخط است که شرکت پست ایران به عنوان حلقه واسط بین این نوع کسب و کار‌ها و جامعه هدف قرار دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بخش عمده‌ای از دستگاه‌های دولتی با کمبود منابع برای ارتقای زیرساخت‌های خود مواجه هستند که با مولدسازی می‌توان زمینه تامین نقدینگی برای افزایش خدمات کیفی به مردم فراهم کرد.

محمدی‌زاده بیان کرد: شرکت ملی پست می‌تواند با مولدسازی برخی امکانات خود در بوشهر، اقدام به ساخت و راه اندازی واحد‌های جدید پستی و نوسازی تجهیزات کند.

وی ادامه داد: همچنین نیاز است یک مرکز پشتیبان برای فعالیت‌های شرکت پست در مرکز استان شکل بگیرد.
منبع/ایرنا

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار