مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از فعال شدن 48 اکیپ تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات نوروزی برای انجام بازرسی‌ها و نظارت‌های بیشتر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵ 07 March 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین نجف‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: همیشه در این ایام با هدف حفظ آرامش بازار و رعایت حقوق شهروندان، تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه‌ها فعالیت‌ها و اقدامات نظارتی خود را انجام می‌دهد تا در قالب گشت‌های مشترک برنامه‌ریز‌ی‌ها برای انجام بازرسی‌های دقیق به انجام برسد.

وی تصریح کرد: ما امسال علاوه بر اکیپ تلفیقی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، مرکز بهداشت را نیز با خود همراه کردیم تا گشت نظارتی خودمان تکمیل بوده و در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در این حوزه تحقق پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با یادآوری اینکه در محل نمایشگاه عرضه مستقیم کالا یک نفر رئیس شعبه تعزیرات مستقر شده تا به شکایات شهروندان رسیدگی کرده و در محل مورد نظر بررسی تخلفات انجام شده و تصمیم‌گیری به انجام برسد، گفت: ما در جلسات هماهنگی که انجام دادیم فروش و عرضه کالاها را به دقت رصد می‌کنیم و سعی و تلاشمان بر این است تا کالای خارجی و غیرمجاز که به شکل قاچاق وارد کشور شده در نمایشگاه عرضه نشود و در نقطه مقابل کالاهای عرضه شده استاندارد با کیفیت مشخص و با نظارت کامل انجام شود.

نجف‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ما تمام توانمان را به کار گرفتیم تا مردم با طیف خاطر و آرامش و با قیمت مناسب کالاهای خود را خریداری کنند و اگر شکایتی نیز وجود دارد از طریق تلفن 124 یا مراجعه حضوری شکایتشان را طرح کنند تا با فوریت و قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

وی بیان کرد: 48 اکیپ تعزیرات در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی فعالیت می‌کنند که این اکیپ‌ها علاوه بر اکیپ‌های کشیک نوروزی هستند که با همکاری سایر دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت دارند.

نجف‌زاده در مورد برنامه‌های ویژه تعزیرات برای ایام پایانی سال اضافه کرد: ما بنرهای اطلاع‌رسانی خود را در سطح شهر نصب کردیم و در کنار آن از فروشگاه‌های بزرگ خواسته‌ایم تا با قیمت پایین‌تر عرضه مایحتاج ضروری مردم را انجام دهند.

این مسئول در مورد عرضه مرغ منجمد به قیمت مصوب پنج هزار و 800 تومان در فروشگاه‌های شهر اردبیل ادامه داد:‌ حتی قرار شده در روزهای آینده زیر این قیمت نیز مرغ منجمد عرضه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در پایان بیشترین تخلفات ثبت شده در سال‌های گذشته را در ایام نوروز به ویژه در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عدم نصب قیمت‌ها و صدور فاکتور است که زمینه برخی تخلفات را نیز این کار فراهم کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار