فرماندار گناوه گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت، در کمیته برنامه‌ریزی امسال شهرستان، ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این بخش اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 19 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، محمدتقی صفری روز یکشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و عترت و نماز شهرستان گناوه اظهار کرد: اعتبارات خوبی نیز در دیگر حوزه‌های شهرستان در نظر گرفته شده که اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال به بهداشت و سلامت و ۲۹۰ میلیارد ریال به ورزش نمونه‌ای از آن است.

وی افزود: در حوزه صنعت، توسعه بندری، آبزی‌پروری، آسفالت معابر در روستاها، راه‌های مواصلاتی و شهرک صنعتی بندرریگ اقدامات مهمی انجام شده یا در حال انجام است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: دانش آموزان، مسئولان آینده نظام اسلامی و انقلاب، سفیران و تکمیل کنندگان راه شهدا هستند که نیاز است در کنار تحصیل، تقویت ایمان، احترام به والدین، تعهد به نظام و انقلاب، بصیرت، دشمن شناسی و تبعیت از رهبری سرلوحه کار خود قرار دهند.

صفری ادامه داد: بسیاری از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی هم سن شما بودند که با ایمان، بصیرت، شجاعت و فداکاری برای دفاع از کشور و اسلام در برابر دشمنان استوار ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه اظهار کرد: امروز صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکای جنایتکار، مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را تحت شدیدترین حملات و بمباران‌ها در مقابل چشم‌های همه مدعیان حقوق بشر قرار داده اند، اما با قدرت الهی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

صفری گفت: در برهه کنونی به عظمت انقلاب اسلامی و الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی و آرمان‌های این شهید در مبارزه با ظلم و استکبار، مقاومت اسلامی توانسته هیمنه صهیونیست‌ها را در هم بشکند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار کرد: تمامی برنامه‌های آموزش و پرورش برای حرکت در مسیر تربیت و پرورش دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است.

علی موحدی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر انسان سازی تاکید شده که محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت دانش آموزی است.

وی گفت: برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باید مدرسه و معلم در تراز انقلاب اسلامی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: امروز با وجود کشته شدن هزاران، کودک و دختر در فلسطین امپراتوری رسانه‌ای دشمن در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند و این را همه جوانان و دانش آموزان ما باید بدانند.

موحدی تصریح کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان و معلمان در مراسم ۱۳ آبان امسال با همه سال‌ها متفاوت بود و مشخص شد به این درک رسیده‌اند که باید در صحنه‌های انقلاب در میدان باشند.

وی افزود: در هر شهرستان اگر بخواهیم آموزش و پرورش موفق باشد باید به اولویت و مسئله اول تبدیل شود و اگر همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود در برابر این مجموعه مهم عمل کنند شرایط جامعه و کشور بهتر خواهد شد.

در این آیین، برنامه صبحانه سالم، تجلیل از چهار پرستار شاغل شهرستان در آموزش و پرورش، دانش آموزان برگزیده مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و عترت و نماز و معلمان و مربیان دبیرستان استعداد‌های درخشان علامه حلی گناوه انجام شد.
منبع/ایرنا

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار