تاریخ سازی نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی در جام جهانی نوجوانان به این گل ختم نشد او توانست در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی یک تنه تیم ملی فوتبال برزیل را شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸ 20 November 2023
حمایت از نوجوان تاریخ ساز کهگیلویه و بویراحمدی

تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، این روز‌ها خبر‌های امیدوار کننده از تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ ساله‌های ایران در مسابقات جام جهانی به گوش می‌رسد که در این میان نوجوان یاسوجی عضو تیم، به یکی از مهمترین مهره‌های تیم تبدیل شده است.
در آخرین هنر نمایی، بازیکن یاسوجی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در آخرین لحظات و در وقت‌های تلف شده گل تیم ملی ایران را در دقیقه ۹۸ وارد دروازه حریف کند.
در چارچوب رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان که در اندونزی برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران موفق شد تیم ملی فوتبال نیوکالدونیا را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و با این نتیجه به دور بعد رقابت‌های نوجوانان جهان راه یابد.

در این دیدار مهم و سرنوشت ساز باز هم بازیکن یاسوجی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در آخرین لحظات و در وقت‌های تلف شده گل تیم ملی ایران را در دقیقه ۹۸ وارد دروازه حریف کند.

تاریخ سازی نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی در جام جهانی نوجوانان به این گل ختم نشد او توانست در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی یک تنه تیم ملی فوتبال برزیل را شکست دهد.

کسرا طاهری در آن دیدار تاریخی و هیجانی علاوه بر اینکه گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند پایه گذار گل‌های دیگر تیم ملی نیز بود و توانست پرچم کهگیلویه و بویراحمد را در فوتبال جهان به اهتزاز درآورد.

حمایت از کسری و تیم ملی

پوریا سعیدی قهرمان ووشو جوانان جمهوری اسلامی ایران طی یادداشتی خطاب به ملی پوشان تیم ملی فوتبال نوجوانان و کسری طاهری بازیکن هم استانی تیم ملی نوشت :
به نام قادر متعال هستی
قدرت نمایی تیم محبوب و محجوب فوتبال زیر ۱۷ سال کشور عزیرمان ایران باعث غرور همگان است
خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم خدمت بچه‌های ملی پوش فوتبال وتبریک به ملت شریف کشورمان به خاطر صعود از مرحله گروهی و راه یابی به مرحله حذفی این مسابقات . ارزوی موفقیت در مسابقه ورقابت‌های پیش رو برای این جوانان را از درگاه ایزد منان خواهانم .
حضور پر فروغ و موثر نوجوان ارزشمند هم شهری جناب کسری طاهری موجبات خوشحالی و افتخار فراوان در دل ایرانیان خصوصا همشهریان غیرتمند دیار لرنشین استان کهگیلویه وبویراحمد را فراهم آورد . هزاران بار موفقیت شما را در این آوردگاه مهم جهانی ورزشی تبریک میگویم.
سلامتی شما را از در گاه خداوند متعال که باعث سر بلندی پرچم مقدس ایران و شادی دل ایرانیان شدید خواهانم .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اخ سی ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار