مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در اثر بارش های روز گذشته ۸۰ مورد گرفتگی منهول های فاضلاب در سطح استان با تلاش همکاران این شرکت به موقع رفع شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 21 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری اظهار کرد: در پی بارندگی های روز گذشته در سطح شهر ایلام مقداری کدورت آب در شبکه آبرسانی در سطح شهر ایلام وجود داشت ولی با تلاش همه همکاران در شرکت آب و فاضلاب قطعی آب نداشتیم.

وی یادآور شد: آب برخی مناطق سطح شهر ایلام که تحت پوشش چشمه های "گُل گُل" بودند با کدورت مواجه شده بود که برای چند ساعت قطع و با پایین آمدن میزان کدورت آب و انجام آزمایشات لازم مبنی بر سلامت و بهداشت آن، آب این مناطق دوباره وصل شد.

ناصری تصریح کرد: با همکاری خوب مردم و ذخیره سازی آب که از قبل انجام داده بودند هیچ گونه مشکلی در هیچ یک از شهرستان های استان در خصوص تامین آب نداشتیم.

وی با قدردانی از ستاد بحران استان و همکاری مردم در آمادگی لازم برای مواجهه با موج بارشی روز گذشته، خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه آب و فاضلاب از آمادگی لازم برای رفع هر گونه حوادث شبکه توزیع آب را دارند و شهروندان می‌توانند هرگونه شکستگی شبکه توزیع آب را از طریق مرکز ارتباط مردمی با شماره تماس ١٢٢ گزارش داده تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات آن اقدام شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار