عضو شورای اسلامی شهر ایلام اظهار کرد : شهرداری ایلام برای ترمیم و تقویت مقطعی این مسیل ها بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان به بودجه نیاز دارد و اگر کل ۴۳ کیلومتر مسیل را ترمیم و تقویت و قسمت هایی را که روباز هستند بپوشانیم بر اساس نرخی که پارسال برآورد شده است یک هزار و سیصد میلیارد تومان و بر اساس تورم و تمام هزینه های جانبی که افزایش یافته است امسال حدود ۲ هزار میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 23 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجیدی افزود :  ۲۰ کیلومتر این مسیل ها  نیاز به دیوارکشی و پوشاندن دارند که الان رو باز هستند که نمونه های آن در پیچ آشوری، انتهای مصلی قابل مشاهده هستند .

وی گفت : این ۴۳ کیلومتر مسیل از پنج شاخه اصلی از جمله ارغوان، بانبرز دانشگاه آزاد، حمداله زراعتی و استانداری تشکیل شده است. 

مجیدی ادامه داد : از رسانه ها به خاطر اطلاع رسانی دقیق و به موقع در مورد مشکلات و گوشزد آنها به مسئولین تشکر کرده و درخواست می کنم که زحمات شهرداری و پرسنل و کارگران زحمت کش را نادیده نگیرند چرا که شهرداری با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکند و با وجود نبود امکانات و منابع کافی اما خدمات در خور شان و در حد توان را به مردم عزیز ارائه داده است. 

وی مطرح کرد : در حال رایزنی برای توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مناطق حاشیه شهر از جمله محله پیچ آشوری،قائمیه،کارخانه نمک،بانبرز،میدان میلاد و مناطق دیگر از شهر ایلام هستیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار