استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی از اشتغال مردم بومی منطقه در پتروشیمی لردگان به عنوان یک اولویت پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 24 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری شهرستان فلارد گفت: استقبال مردم از رئیس‌جمهور در چهارمحال و بختیاری وظایف مسؤولان را ۲ برابر می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم همان طور که برای استقبال رئیس‌جمهور شگفتی آفریدند، برای انتخابات هم حماسه‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری می‌تواند پیشنهاد راهبردی بدهد همان‌طور که پیشنهاد تشکیل ستاد برای استان‌های زاگرس‌نشین به رئیس‌جمهور داده شد.

حیدری بیان کرد: با وحدت، همدلی و تلاش‌های مستمر مسؤولان باید به مردم شهرستان فلارد خیر زیاد برسد.

وی اضافه کرد: همه ادارات باید نسبت به مستقر شدن شعبه اداره خودشان در شهرستان فلارد اقدام کنند و این برنامه را در اولویت کار خود قرار دهند.

جاده‌های روستایی و شهری شهرستان فلارد توسعه یابد

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: راهداری برای توسعه جاده‌های روستایی و شهری و بازسازی روستا‌ها به کار‌های خود سرعت دهد.

وی افزود: شرکت آبفا نسبت به روستا‌هایی که تنش آبی دارند، اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین مشکل فاضلاب را حل کند.

حیدری گفت: مخابرات استان در توسعه فیبر نوری اقدامات لازم را انجام دهد و در بحث نقاط کور این شهرستان با دستگاه‌های مربوط چاره‌اندیشی کند.

وی در خصوص اقدامات جهاد کشاورزی در شهرستان فلارد، تصریح کرد: احداث دامداری در همه شهرها، توسعه گلخانه، حل اختلاف اراضی و آموزش کشاورزی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران با کمک سازمان برنامه و بودجه بر اساس ماده ۱۷، مسیل‌سازی شهر و روستا را در این شهرستان انجام دهد.

مشکل پزشک متخصص در فلارد هر چه سریع‌تر حل شود

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت استان برای تحهیز و تامین پزشک متخصص برای بیمارستان شهرستان فلارد اقدامات لازم را انجام دهد و مشکل درمانی مردم به سرعت حل شود.

حیدری در ادامه گفت: مسکن و شهرسازی تا یک ماه آینده عملیات اجرایی برای مسکن ملی را آغاز کند و بحث تسهیلات را با بانک‌هایی که در این شهرستان شعبه دارند پیگیری کند.

وی با اشاره به ظرفیت معادن فلارد، گفت: اداره صمت موانع را برای فعال کردن معادن این شهرستان برطرف کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آبخیزداری و حفاظت از جنگل‌های بلوط که یک ذخیره برای مناطق زاگرس‌نشین است و کاشت نهال بلوط با کمک منابع طبیعی استان انجام شود.

اشتغال بخشی از مردم بومی در پتروشیمی لردگان در اولویت قرار گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن مطالبات مسؤولان محلی و درخواست‌های مدیرعامل پتروشیمی لردگان سه تصمیم عملیاتی را در این نشست اعلام کرد.

حیدری گفت: بخشی از اشتغال مردم بومی منطقه در این واحد صنعتی به عنوان یک اولویت پیگیری و اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به نقش پتروشیمی لردگان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی افزود: یک میلیارد تومان از محل درآمد‌های پتروشیمی در قالب مسئولیت اجتماعی برای مراکز بهداشتی، درمانی و ورزشی شهرستان فلارد هزینه شود.

حیدری در پایان از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آب منطقه‌ای درخواست کرد: بهای خدمات تمام شده به ویژه آب را از این واحد صنعتی مطابق ضوابط دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار