استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بسیجیان گچساران:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : بسیج هم سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد و هم آینده نظام اسلامی را تضمین کرد و هم از دستاوردهای انقلاب صیانت کرده و می‌کند .
کد خبر: ۱۱۳۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 24 November 2023

اجماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران با حضور استاندار استان،مدیران کل و شهرستانی،بسیجیان و مردم شهرستان برگزار شد.

به گزارش تابناک از گچساران ، سید علی احمدزاده،  در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به فرموده امام شجره طیبه است و بسیج در حالی شروع به کارکرد که کشورمان بعد از مدت کوتاهی آماج حملات دشمن بعثی شد، بسیج از دل مردم شکل‌گرفته بود و مشابهی در دنیا هم نداشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج هم سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد و هم آینده نظام اسلامی را تضمین کرد و هم از دستاوردهای انقلاب صیانت کرده و می‌کند.

احمدزاده تصریح کرد: بسیج و سپاه باکار انقلابی و کار فرهنگی فعالیتشان را شروع کردند و با باوری که به انقلاب و امام (ره) داشتند به‌عنوان نیروی کارآمد در عرصه‌های مختلف به میدان آمد و در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که رژیم بعث عراق که از حمایت و پشتوانه کامل غرب برخوردار بود در برابر این نیروی معتقد شکست خورد و سر تعظیم فرود آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده است که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد. امروز مردم مظلوم غزه با الگوبرداری از بسیج به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وی یادآور شد: امروز جوامع جهانی در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و شعارهای ضد صهیونیستی سر می‌دهند. امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند است و سید حسن نصرالله فرمودند که برای جنگ با اسراییل نیازی به ورود حزب‌الله نیست و برای نبرد با اسراییل خود حماس کافی است.

احمدزاده بیان کرد: امروز قدرت جبهه مقاومت بر دشمنان لرزه انداخته است امروز استکبار جهانی در حالی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند که بالغ‌بر 14 هزار نفر  از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بسیاری از آن‌ها هم کودکان و زنان را تشکیل می‌دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز میدان مقاومت در دنیا فراگیر شده است و برافراشته شدن پرچم فلسطین را در سراسر دنیا شاهد هستیم. جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج است چراکه بسیج از دل مردم شکل‌گرفته است و تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است و امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی است.

احمدزاده تصریح کرد: هزینه اقتصادی ارتش امریکا در هرسال، ۱۵ برابر هزینه کشورهای اروپایی است و اما ایران اسلامی بود که بعد از ۷۰ سال پایگاه آمریکایی‌ها را موشک‌باران کرد و تا قبل از آن هیچ کشور حتی یک تیر به سمت آمریکا نیانداخته بود و این اوج اقتدار ایران اسلامی را می‌رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: غزه قهرمان تا امروز مقاومت کرده است و حماس به مقابله به رژیم اسرائیل پرداخته است رژیمی کودک کش که از غرب حمایت کامل می‌شود بنابراین هنوز جبهه مقاومت وارد نبرد با اسراییل نشده است و حماس تنها بخش کوچکی از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت هم بخشی از قدرت بسیج است.

احمدزاده بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب به فتح قله‌ها نزدیک هستیم و مستضعفین وارثان زمین به رهبری امام زمان (عج) خواهید شد و شما بسیجیان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهید بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه باید قدردان ولایت و ولایتمدار باشیم و راه نجات همه مردم تبعیت از ولایت است. امسال سال انتخابات است سالی است که دشمن امید بسته که حضور مردم کمرنگ باشد اما حضور باشکوه مردم درصحنه می‌توانند همچون گذشته بازهم توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: برای رقابت در عرصه انتخابات مشکلی وجود ندارد و یکی از امن‌ترین کشورهای جهان هستیم و آنچه مهم است مشارکت حداکثری است که از همه مردم می‌خواهیم که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند.

وی افزود: امروز دولت با تمام توان پای‌کار است شهرستان‌های گچساران و باشت نیرو پرور و دارای استعدادهای کم‌نظیری در کشور هستند اما این شهرستان‌ها مدتی است که دچار آسیب جدی در این خصوص شده است و از همه مسئولین می‌خواهم که برای تربیت و کارآمدی جوانان این شهرستان‌ها مایه و وقت بگذارند چراکه نیروهای با اندیشه و بااستعداد بسیاری در گچساران وجود دارد و گچساران باید به جایگاه واقعی خودش برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به سمت آینده‌ای روشن درحرکت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار