امام جمعه کیش راز موفقیت بسیج را در مردمی بودن آن دانست و گفت: بسیج یکی از بزرگترین یادگاران امام خمینی (ره) برای مردم ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 24 November 2023

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به تمامی ملت ایران است، اظهار کرد: بسیج امروز در اوج اقتدار خود قرار دارد و برای مقابله با هرگونه بحرانی کاملا آماده است.

وی اضافه کرد: امروز محور مقاومت و تمامی ملت‌های آزاده با الگو گیری از بسیج و روحیه بسیجی در مقابل استکبار جهانی قدعلم کرده‌اند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه دشمنان از ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در هراس هستند، ادامه داد: امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و ما شاهد شکل گیری یک بسیج جهانی برای نابودی این رژیم کودک کش هستیم.

وی در ادامه با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در دریا، بیان کرد: نیروی دریایی ایران توانمندی لازم برای دفع هرگونه تهدیدی را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به سطحی از آمادگی رسیده که به عنوان یک نیروی راهبردی توان تامین امنیت منطقه را دارد.

وی با اشاره به بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب از دستاورد‌های جدید نظامی کشور، اظهار کرد: این رویداد پیام بزرگی در این شرایط حساس داشت و نشان داد که پیشرفت توان بازدارندگی ایران قفل شدنی نیست و ادامه داد.

امام جمعه کیش در ادامه خطبه‌ها در رابطه با افزایش حضور گردشگران در این جزیره بیان کرد: خدمات شهری باید ارتقاء یابد تا شاهد بروز مشکلی برای کیشوندان و گردشگران نباشیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود که شاهد مشکلاتی همچون آبگرفتگی معابر در جزیره نباشیم.
منبع/ایرنا

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار