امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : تشکیل هسته های مقاومت در جهان برگرفته از تفکر و فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 24 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام" اله نور کریمی تبار" افزود :  بسیج در ابتدای تشکیل خود با ضدانقلاب در کشور مقابله کرد، در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و ظرفیت جوانان بسیجی در جهاد اصغر و جهاد اکبر شکوفا شد.

وی گفت : بسیج پس از جنگ مسئولیت مقابله با تهاجم فرهنگی و نشر معارف اسلامی را برعهده داشت و امام راحل بهترین راهکار برای مقابله با استکبار جهانی و تداوم راه انقلاب را مبتنی بر بسیج تعریف کردند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : امام راحل در حوزه سلبی اعتقاد داشتند که روشی که حاکمان کشورهای مسلمان و عربی خودفروخته منطقه در پیش گرفته و از طریق سازش و التماس می خواهند امتیازی به دست بیاورند، اشتباه است و در حوزه اثباتی بر این باور بودند که باید با بهره گیری از توان معنوی امت محمدی و استفاده از امکانات کشورهای اسلامی، با تشکیل هسته های مقاومت را در سراسر جهان، اسرائیل از گذشته جنایتکا خود پشیمان کرد.

 وی مطرح کرد : ارتشی که داعیه قوی ترین ارتش جهان را داشت با حمایت های کشورهای غربی و قدرت های بزرگ دنیا علیه یک گروه وارد جنگ شد، بمباران کردند، جنایت کردند، بیمارستان ها را به آتش بستند، زنان و کودکان را قتل عام کردند، آب و غذا بر روی فلسطینی بستند، مردم را کشتار کردند، کشتاری که در تاریخ کم سابقه است، اما نه غزه را تصرف کردند، نه حماس را نابود کردند نه توانستند یک اسیر را آزاد کنند و امروز شرایط حماس بر آنها تحمیل شد.

وی گفت : امروز افکار جهانی به نفع مردم مظلوم فلسطین است و بر اساس نظر سنجی ۹۵ درصد تجمعات مردمی دنیا علیه اسرائیل بوده است، برای اولین بار افکار عمومی جهانی مغلوب رسانه های گسترده صهیونیستی نشد و امپراطوری رسانه ای غرب نتواست افکار عمومی جهان را فریب دهد و در نهایت مجبور شدند آتش بس را ولو کوتاه مدت بپذیرند.

 امام جمعه ایلام بیان داشت : در درون کشورهای استکباری حامی رژیم غاصب اسرائیل، اختلاف ایجاد شد، بین حاکمت و مردم این کشورها اختلاف نظر پبش آمده که چشم انداز آن برای حاکمان این کشورها خوشایند نیست.

وی ادامه داد : : تمام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نتوانستند در برابر گروهی که کوچکترین وسیله پدافندی ندارد، به اهداف خود برسند اگر جبهه مقاومت فراتر از آنچه یمن و حزب الله وارد عرصه شود، روزگار تلخ و تاریکی برای این رژیم منحوس در پیش خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار