مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستای دره‌دول از توابع بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و اجرای خط انتقال ۸ روستای این بخش به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 26 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان داشت: پروژه آبرسانی به روستای دره دول از توابع بخش ماژین شهرستان دره شهر و اجرای خط انتقال و تعویض شبکه داخلی ۸ روستای بخش ماژین افتتاح شد.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری پروژه آبرسانی به روستای دره دول شامل احداث یک باب مخزن و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال و همچنین اجرای خط انتقال و تعویض شبکه داخلی روستاهای گدار نمک، وحدت‌ آباد، کولکنی، بانزرگه، گرم آباد، شهید رجایی و بخش مرکزی ماژین، مشکل آب شرب روستاهای مذکور رفع شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این طرح با مشارکت فرمانداری این شهرستان، سپاه حوزه شهرستان دره شهر و شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شد.

ناصری به رشد ۷۳ درصدی اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان اشاره کرد و تصریح کرد: توانسته ایم با همکاری بسیج سازندگی، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سپاه، گروه مهندسین اجرایی و آبفای شهرستان دره شهر، این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی با تشکر از صبر و همکاری اهالی محترم روستاهای مذکور، خاطرنشان کرد: امروز و در قالب پروژه های جهاد آبرسانی در تمام استان شاهد اجرای پروژه های آبفا هستیم. 

این مقام مسئول از پیگیری های استاندار جهادی ایلام در راستای تامین به موقع اعتبارات و حمایت از مجموعه آبفای استان، تقدیر کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار