رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: 4 راه قطار بین مشهد و خرمشهر در ایام اربعین حسینی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 18 October 2015
سید وحید موسویان در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی که در معاونت زیارت استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده تا به امروز می‌توان به شناسایی دقیق ظرفیت‌های ملی شهرداری مشهد مقدس اشاره کرد.

موسویان با اشاره به مذاکره اخیر شهرداری مشهد مقدس با رایزن ایران در عراق، گفت: در ادامه این مذاکرات رایزنی‌هایی بصورت شفاهی با مسئولان عراق انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در هر 3 مرز عراق ورود دارد و خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: شهرداری مشهد در حوزه‌های حمل و نقل از کوت و همچنین خدمات شهری کربلا مشارکت دارد.

موسویان نیازمندی اصلی زائرین را تامین خدمات حمل و نقل در برگشت دانست و افزود: شهرداری مشهد مقدس در حوزه خدمت رسانی و برپایی موکب فعالیت و حضوری گسترده دارد.

وی با اشاره به حضور گسترده غیر‌عرب زبانان و افراد غیر ایرانی در راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: رویکرد اصلی ما صدور گفتمان انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: 4 راه قطار بین مشهد و خرمشهر در ایام اربعین حسینی ایجاد می‌شود.

روز گذشته 400 نفر در کنسولگری عراق برای اخذ ویزا مراجعه کرده بودند.

نماینده ستاد حمل و نقل نیز در این جلسه گفت: پیش بینی برای آمادگی 500 دستگاه اتوبوس شده تا بخشی از نیازهای حمل و نقلی زائران اربعین حسینی توسط استان خراسان رضوی تامین شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
با سلام .خبه اینکار ولی متاسفانه بلیط این قطار خود راه اهن گروهی میفروشه و به مسافر نمی رسد بهتره که روی سیستم فروش راه اهن باشد .لطفا این را مد نظرداشته باشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار