فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی کلاهبردار سایت دیوار و استرداد مبلغ 550 میلیون ریال وجه به حساب شاکی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 26 November 2023

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ فرهاد آراوند در خصوص این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق وعده فروش خودرو در سایت دیوار، رسیدگی به پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده تبلیغ فروش خودرو در سایت دیوار، در منزل مسکونی فروشنده قرار ملاقات گذاشته و پس از تنظیم قولنامه عادی، مبلغ 550 میلیون ریال به عنوان بیعانه به حساب وی واریز می نماید.

این مقام انتظامی افزود: پس از دریافت بیعانه، فروشنده جوابگوی تماس ها نبوده در حالیکه منزل مسکونی نیز متعلق به وی نیست و به صورت مبله، آن روز اجاره کرده بوده است.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: افسران پلیس فتا با بررسی تخصصی تمامی مدارک و مستندات موجود، موفق به شناسایی متهم که ساکن شیراز و فردی معلوم الحال در رسته شغلی خود می‌باشد، شدند و موفق شدند مبلغ 550 میلیون ریال نیز به حساب شاکی مسترد کنند..

فرمانده انتظامی فسا به شهروندان هشدار داد: افرادی که قصد خرید اینترنتی از سایت‌های مربوطه دارند، بایستی در ابتدا فروشنده کالا را احراز هویت نموده و تا زمان تحویل کالا، وجهی به حساب فروشنده واریز نکنند.

پایان پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار