آقایان موحد نماینده مردم در مجلس، دانش فرماندار، یاوریان مدیر شبکه بهداشت و درمان به عنوان مسئولین اجرایی و نظارتی آیا خداوکیل شما خبر دارید که لنده از لحاظ امکانات بهداشتی در فقر مطلق بسر می برد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 27 November 2023

روزانه پیام ها و مطالب بسیاری از سوی کاربران در فضای مجازی و پیام رسان های موجود ردوبدل می‌شود. گاهی مطلبی امّا متفاوت تر است و این اتفاق زمانی می‌افتد که آن مطلب عمومیت داشته باشد و خواست همه ی مردم یک جامعه باشد.

در روز گذشته شاهد دست به دست شدن یکی از این مطالب هستیم که مورد پسند کاربران قرار گرفت چراکه اشاره به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمانی دارد که همه مردم لنده سال‌هاست با این مشکلات مواجه اند..!

این مطلب خطاب به نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسئولین بهداشت و درمان حاوی مطالبات چندین ساله ی مردم شهرستان لنده در حوزه بهداشت و درمان است.

کمبودات و نیازمندی هایی که سالهاست در این منطقه از استان وجود دارند و متاسفانه گویی اراده ای برای رفع آنان وجود ندارد و یا روند رفع آنان به کندی صورت میگرید.

ارسالی شهروندان؛ آقایان موحد نماینده مردم در مجلس، دانش فرماندار، یاوریان مدیر شبکه بهداشت و درمان به عنوان مسئولین اجرایی و نظارتی آیا خداوکیل شما خبر دارید که لنده از لحاظ امکانات بهداشتی در فقر مطلق بسر می برد.
آیا میدانید رادیولوژی شهرستان خراب است و مردم این شهرستان باداین هزینه ها و خطرات جاده ای برای یک عکس باید به شهرهای اطراف بروند..!


خبر دارید دستگاه سونوگرافی ما فقط اسمی است و هیچ گونه فعالیتی ندارد..!
خبر دارید دندانپزشکی درمانگاه همه امور مربوط به دندان را انجام نمی دهد و مردم را ارجاع می دهند به مطب های شخصی در سطح شهر و جر کشیدن دندان آنها در یکی دو روز در ماه عملا خدمات دندانپزشکی نداریم..!


خبر دارید بیمارستان لنده با بیمارستانهای باشت و چرام کلنگ زنی شد، انها یا افتتاح شدند یا در حال افتتاح هستند ولی مال لنده باید سالهای سال...لنگ خدمات دهی باشیم.

آیا خبر دارید منطقه ای به وسعت موگرمون و مناطق عشایری همجوار آن دلی مهره و خیارکار و کوه سیاه نیازمند اورژانس جاده ای هستند و بارها به دلیل دیر رسیدن ها به هنگام حوادث در این مناطق خانواده های بسیاری عزیزان خود را از دست داده اند..
ایا خبر دارید با توجه به دارا بودن مکان مناسب برای استقرار همه زیر مجموعه های شبکه در محوطه ان، نیاز نیست در هیچ جای شهر خانه ای اجاره گردد. و در عوض ساختمان خود شبکه به بخش خصوصی داده شده است..!

برچسب ها: لنده ، فرماندار لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار