گزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش
ناوشکن ایرانی دیلمان صبح امروز دوشنبه با حضور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح طی مراسمی رسمی در بندر انزلی به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش پیوست.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 28 November 2023

گزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتشگزارش تصویری الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

به گزارش تابناک گیلان دیلمان، پنجمین فروند از ناوشکن‌های پروژه موج و از کلاس جماران است که توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تحت نظارت این نیرو، در مجموعه صنایع دریایی ساخته شده و از امروز به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شد.

این ناوشکن تمام ایرانی مجهز به انواع تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و رزمی ساخته شده در داخل کشور است و علاوه‌ بر قابلیت دریانوردی طولانی، توانایی جستجو، کشف، شناسایی، رصد، مقابله و در صورت نیاز انهدام هرگونه تهدید هوایی، سطحی و زیر سطحی را داراست. عرشه پرواز با قابلیت نشست و برخاست بالگرد از ویژگی‌های مهم عملیاتی ناوشکن دیلمان است.

ناوشکن ایرانی دیلمان، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی است.

در مراسم به آب انداختن این ناوشکن در بندر انزلی و الحاق آن به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش، استاندار گیلان، همچنین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار