رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش هزینه شده است، برای تکمیل پروژه ۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 29 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، محمد محمدی مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد در حاشیه این بازدید و در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه بیمارستان نیایش خرم آباد با ۶۰ هزار متر زیربنا در حال ساخت است، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر ۶۰ درصد است، این در حالی است که تا نیمه دوم ۱۴۰۰ پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۷ درصد بود، یعنی پیشرفت فیزیکی پروژه ظرف ۵ سال ۳۷ درصد بود.

وی گفت: تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش هزینه شده است، برای تکمیل پروژه ۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.

محمدی با بیان اینکه استارت بسیاری از خرید‌های مورد نیاز پروژه زده شده است، افزود: امیدواریم با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان پروژه همچنان روند رو به رشدی داشته باشد.

۸۵پروژه بهداشت و درمان در حال ساخت است

بهرام دلفان نیز در حاشیه بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از بیمارستان نیایش خرم آباد، با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته ۶۳ طرح بهداشتی درمانی استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: ۸۵ پروژه حوزه بهداشت و درمان نیز در دست ساخت است که یکی از آن‌ها بیمارستان نیایش خرم آباد است.

وی، گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها به ویژه بیمارستان نیایش، زیرساخت‌های حوزه درمان استان ارتقائ پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به اینکه برخی از بیماران استان برای درمان برخی از انواع سرطان‌ها و سوختگی‌ها به استان‌های دیگر به ویژه تهران مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: سال گذشته ۸۵۰ بیمار به خارج از استان اعزام شد، البته در استان ظرفیت‌های قابل توجهی برای مراجعه بیماران از دیگر نقاط کشور هم وجود دارد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار