مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری و ۹ خانه امداد محله در استان قزوین در حال خدمتگزاری به خانواده های ولی نعمت هستند که همگی آنها توسط مردم و خیرین اداره می شود و کمیته امداد هیچگونه دخالتی در نحوه اداره و مدیریت آن ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 02 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری از افتتاح مرکز نیکوکاری شهید آبفروش و خانه امداد محله بلاغی خبر داد و اظهار کرد: مساجد بهترین و مقدس‌ترین مکان برای انجام کار خیر و کمک به نیازمندان هستند.

وی ادامه داد: افتتاح و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد یکی از بهترین کار‌هایی است که در محلات انجام می‌شود و از گذشته نیز مسجد به عنوان پایگاه امن و مطمئن برای مردم برای جهت حل مشکلات شان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: تجمع خیرین و نیکوکاران در مسجد و انجام خدمات و مساعدت به نیازمندان در خانه خدا برکت کار را صدچندان می‌کند.

ظاهری با اشاره به آیات قرآن در خصوص ضرورت کمک به نیازمندان، عنوان کرد: همه پیامبران، امامان و معصومین به انجام کار خیر د دستگیری از نیازمندان توصیه کرده اند و در امورات روزانه خود نیز این کار را سرلوحه همه امور قرار داده بودند.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری و ۹ خانه امداد محله در استان قزوین در حال خدمتگزاری به خانواده های، ولی نعمت هستند که همگی آن‌ها توسط مردم و خیرین اداره می‌شود و کمیته امداد هیچگونه دخالتی در نحوه اداره و مدیریت آن ندارد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز نیکوکاری اصلی‌ترین گام در سپردن کار مردم به مردم می‌باشد. با سیاست‌های اتخاد شده توسط کمیته امداد، هم افزایی با مراکز نیکوکاری گام بسیار بزرگی برای خدمت به خانواده های، ولی نعمت می‌باشد.

وی در پایان گفت: مراکز نیکوکاری یک شبکه سازی و جریان سازی در انجام کار خیر می‌باشد تا سرعت شناسایی نیازمندان و خدمت به آنها، هدفمند انجام شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار