سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری یک گروه شکارچی غیر مجاز در منطقه ارجمند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 18 October 2015
محمد فریدی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه روز گذشته در حین گشت و کنترل مناطق آزاد این شهرستان، در منطقه ارجمند موفق به دستگیری یک گروه متخلف قبل از شروع به شکار شدند.

وی با بیان اینکه از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی و شش تیر فشنگ سلاح مربوطه کشف و ضبط شد افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران متخلفان پیش از اقدام به شکار دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 


* جمع آوری یک کارگاه آلاینده و غیر مجاز در شهرستان پاکداشت
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از جلوگیری از ادامه فعالیت یک کارگاه آلاینده و غیر مجاز در سطح این شهرستان خبر داد.

محمودرضا سعیدپور گفت: با پیگیری حقوقی این اداره در راستای اعمال قوانین و مقررات زیست محیطی و برخورد با واحدهای متخلف، کارگاهی آلاینده و غیرمجاز که در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان با فعالیت آلاینده خود موجبات تخریب محیط زیست و آلودگی منابع آب و خاک را فراهم آورده بود تعطیل و نسبت به جمع آوری آن اقدام شد.

وی از از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف که باعث تهدید و آلودگی محیط زیست می شود مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 36020209 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت اطلاع دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار