سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت روز دانشجو هدیه متفاوتی را برای دانشجویان یزدی در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 05 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، اگر به پاورقی تقویم روی میز یا دیوارتان نگاهی کنید خواهید دید که در آذرماه، مناسبتی با عنوان روز دانشجو در حافظه تاریخ ثبت و ضبط شده است؛ همین تاریخ روایت می‌کند که در تاریخ ۱۶ آذر۱۳۳۲، سه جوان دانشجو (با نام‌های مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی) در جریان اعتراض به از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند تا به همین علت شاهد اضافه‌ شدن روز دانشجو به تقویم باشیم!

آن گونه که محمدرضا ربانی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد می‌گوید، به مناسبت روز دانشجو، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری ششمین جشنواره ابربازی ها برای دانشجویان است.

ربانی ادامه می‌دهد: امسال فرصت خوبی برای ما در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد فراهم شد تا با یک طرح جذاب از دانشجویان عزیزمان تقدیر کنیم؛ جشنواره‌ اَبَربازی‌ها که پنج دوره قبلی موفق شد رضایت شهروندان یزدی را به خود جلب کند، از امروز به سالن فجر دانشگاه یزد رفته است تا مدتی زمینه تفریح دانشجویان و خانواده‌هایشان را فراهم آورد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جواب سوال ما در خصوص این که که اَبَربازی‌ها چگونه مسابقاتی هستند می‌گوید: از منچ و ایرهاکی در فضای حقیقی گرفته تا بازی ماهی‌گیری و بیلیارد امتیازی که بعضا در فضای مجازی تجربه انجام آن را دارید در جشنواره ابربازی‌ها در مقیاس بسیار بزرگ‌تر طراحی شده است تا از رقابت در ۳۴ بازی با دوستان‌تان لذت ببرید.

این مقام مسئول در انتها خاطرنشان می‌کند که تا روز چهارشنبه هفته جاری دَرِ سالن فجر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی دانشجویان عزیز و خانواده هایشان باز است تا در ششمین جشنواره اَبَربازی‌ها به صورت رایگان شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار