فرماندار شهرستان چوار
فرماندار شهرستان چوار گفت: با بهره برداری از طرح جهاد آبرسانی یک هزار و ۱۵٠ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۲۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 10 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار، بیان داشت: طرح جهاد آبرسانی به ۱۶ روستا و ۴ ناحیه صنعتی و دامپروی مجتمع آبرسانی روستایی مورت در شهرستان چوار آماده بهره برداری است.

وی افزود: طرح جهاد آبرسانی فرصتی مغتنم برای خدمـت بـه روستاییان است که با مشارکت بسیج سازندگی در حال انجام است.

فرماندار چوار ادامه داد: طی ۲ سال اخیر با پیگیری های استاندار ایلام و آبفا استان اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح یک هزار و ۱۵٠ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۲۱ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد. 

وی اضافه کرد: اعملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع آبرسانی روستایی مورت شامل احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره بتنی به حجم یک هزار و ۸۵٠ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۴۱ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۴۵ کیلومتر، تجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب واقع در تنگ حمام، تهیه و نصب سیستم تصفیه آب به روش گوگردزدایی، نیرو رسانی به چاه های تنگ حمام به طول ۴ کیلومتر، اجرای خط انتقال به طول ۸ کیلومتر و احداث ۴ باب چاهک پمپاژ است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار