دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش از ۵۱۰ کیلومتر از راههای شهرستان مرزی دهلران در طول سال جاری خط کشی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: عملیات خط کشی ۱۲۰ کیلومتر از محورهای اصلی دهلران- اندیمشک و دهلران- مهران امروز در مراسمی با حضور مسئولان آغاز می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محور دهلران - مهران و ۲۵ کیلومتر نیز در محور دهلران - اندیمشک انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: در این بازه زمانی بیش از ۲ هزار تن هم لکه گیری در سطح جاده های شهرستان دهلران انجام شده است.

چشمه خاور از اجرای عملیات اجرایی ۳۸۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان طی سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان عملیات روکش آسفالت ۲۹۰ کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۹۰ کیلومتر هم آسفالت حفاظتی بوده است.

وی افزود: برای اجرای این میزان عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی، اعتباری بیش از چهار هزار و ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار