تیم فوتبال شهرداری اردبیل از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال فردا میزبان مس رفسنجان است تا در ورزشگاه تختی از این تیم پذیرایی کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 18 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این بازی که فردا از ساعت 15 عصر برگزار شده و دیدن از آن برای عموم علاقمندان رایگان اعلام شده، تیم شهرداری اردبیل که این روزها حال و روز خوبی نداشته و به دنبال جذب سرمربی جدید در وضعیتی متفاوت قرار دارد، این هفته نیز بدون سرمربی با مربیان بومی خود از مس رفسنجانی پذیرایی می‌کند که تیم حریف نیز حال و روز بهتر از شهرداری نداشته و در انتهای جدول به سر می‌برند.

تیم شهرداری با دو پیروزی و مس رفسنجان نیز با یک برد به ترتیب در رده‌های پانزدهم و نوزدهم جدول لیگ آزادگان قرار دارند و باید منتظر ماند و دید بالاخره کدام یک از این دو تیم قادر به برد حریفان خود بوده و توان خروج از بحران را دارند.

شهرداری اردبیل که در هفته‌های اخیر با شکست‌های پی‌ در پی از 10 روز پیش سرمربی خود را کنار گذاشته، به دنبال سرمربی جدید است تا بالاخره این تیم در وسط نیم فصل اول بتواند خود را مهیای رقابت‌های دشوارتری کند که به نظر می‌رسد از بین گزینه‌های مختلف به زودی گزینه نهایی سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل معرفی می‌شود.

تیم شهرداری اردبیل که با تساوی هفته گذشته در تبریز روحیه گرفته قطعاً با برد مقابل مس رفسنجان می‌تواند روند مناسب‌تری را به خود گرفته و از وضعیت بحرانی خارج شود که در این بین حضور تماشاگران، تشویق آنها و تلاش مدیران باشگاه و مسئولان شهرداری در انتخاب یک سرمربی کار بلد و شایسته می‌تواند نتایج متفاوتی را برای شهرداری اردبیل رقم بزند تا از بحرانی که در آن گرفتار آمده نجات پیدا کند.

مس رفسنجان نیز که تنها از 10 بازی یک برد به دست آورده و در انتهای جدول قرار دارد، تلاش می‌کند تا بعد از باخت هفته گذشته مقابل همشهری خود مس کرمان در بازی خارج از خانه به دنبال کسب نتیجه باشد.

شهرداری اردبیل اعلام کرده که برای برد مقابل مس رفسنجان و تقویت روحیه تیم به همراهی تماشاگران نیازی جدی و اورژانسی است که به صورت رایگان هموطنان استان اردبیل می‌توانند از این بازی دیدن کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار