پیکر ۳ شهید گمنام تازه تفحص شده از گلزار شهدای بروجرد تا ناحیه مقاومت بسیج در میان سیل عظیم جمعیت اقشار مختلف مردم تشییع شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 11 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، عصر امروز سه شهید گمنام تازه تفحص شده میهمان مردم شهید پرور بروجرد بودند و از گلزار شهدا به سمت میدان صفا و میدان قیام و سپس میدان سپاه و ناحیه مقاومت بسیج در میان حضور گسترده اقشار مختلف تشییع شدند.

در این تشییع باشکوه که با احترام نظامی گروه موزیک و تشریفات پادگان مهندسی بروجرد در گلزار شهدا آغاز شد مردم پیکر مطهر سه شهید گمنام را تشییع و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

تشییع سه شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، جوانان و نوجوانان و کسبه و بازاریان برگزار شد.

پیکر مطهر سه شهید گمنام بعد از تشییع در محل حسینیه ثاراله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برای اجرای مراسم شبی با شهدا مستقر شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: سه شهید گمنام که عصر امروز در میان سیل عظیم جمعیت اقشار مختلف مردم تشییع شدند در کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد لرستان خاکسپاری می‌شوند.

احمد حسنوند افزود: از سه شهید گمنام یکی ۲۲ ساله که در منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده در کوهنانی خاکسپاری می‌شود. وی اظهار داشت: شهید گمنام دیگر ۲۰ ساله در منطقه سومار و عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده و در سپیددشت خاکسپاری می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: یک شهید گمنام نیز ۱۸ ساله در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به شهادت رسیده و در فیروزآباد به خاک سپرده می‌شود.

حسنوند افزود: مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثاراله ناحیه مقاومت بسیج برگزار و سپس سه شهید گمنام ساعاتی میهمان دانشجویان دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) خواهند بود و بعد از آن به خرم‌آباد منتقل تا مهیای خاکسپاری در مناطق از پیش در نظر گرفته شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار