نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از راه‌های جهاد، آمدن پای صندوق‌های رای است و هر فردی می‌خواهد خود و فرزندانش جهادگر باشد لازم است در انتخابات شرکت کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 08 December 2023

آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به برخی نظرسنجی‌ها درباره آمار مشارکت مردم اصفهان در انتخابات ادامه داد: به کوری چشم دشمنان می‌خواهیم رتبه نخست مشارکت در انتخابات در کشور را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های پس از انقلاب از همه کشورهایی که تحت سلطه آمریکا بوده اند جلوتر بوده ایم، اظهار داشت: نباید در این زمینه قضاوت کودکانه داشت، انقلاب برای ما همه کاری کرده و این صحیح نیست که برخی می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد افزود: در زمان جنگ تحمیلی تلاش آمریکا این بود که ما از کشوری اسلحه خریداری نکنیم اما اکنون می‌کوشد که ما به کسی اسلحه نفروشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: توقع‌ها از دولت را باید کاهش داد زیرا دولت تنها یک منبع درآمدی مالیات و یک منبع نفت دارد بنابراین نباید فقط قسمت خالی لیوان را ببینیم.

وی تصریح کرد: همه تلاش دشمن بویژه از طریق تحریم این است که نشان دهد مردم از دولت و حکومت جدا شده اند پس باید نشان دهیم که در واقعیت اینطور نیست.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و جنایتکاران از آن حمایت می‌کنند و ایشان در گام نخست پس از انقلاب برای بستن سفارت رژیم صهیونیستی دستور دادند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: برخی از کشورهای اسلامی در اطراف غزه، همچون رژیم صهیونیستی دست نشانده آمریکا هستند و بدون اجازه آن کشور جرات انجام کاری را ندارند.

وی اضافه کرد: ریشه انقلاب اسلامی ما این بوده که همچون ائمه اطهار(ع) زیر بار کفار نباشیم پس حرف از ارتباط با آمریکا، سخن گزافی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار