وزیر کشور گفت : تکمیل و راه اندازی این فرودگاه به صورت ویژه پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 15 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد وحیدی در جمع مردم شهرستان آبدانان بیان داشت : آبدانان مهد پرورش نخبگان و دانشمندان توانمندی همچون شهید رضایی‌نژاد است که توسط همان رژیمی به شهادت رسید که امروز در فلسطین هزاران انسان بی‌گناه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

 وی افزود : عده‌ای قلیل که خود مزدوران جنایتکاران هستند، نمی‌خواهند عزت و عظمت ملت ایران را ببینند، اما هوشیاری و ایستادگی مردم ولایت‌مدار آبدانان، فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرد.

وحیدی ادامه داد :  دولت با تمام قوا از بحث کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می‌کند و در حد توان باید در این حوزه روحانیون، تربیون‌داران و آحاد مردم پای کار بیایند.

وی مطرح کرد :  شکست بزرگ رژیم منحوس صهیونیستی در مواجهه با مقاومت فلسطین، در نوع خود بی نظیر است، امت اسلامی با پیروی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره پیروز خواهد بود و این مقاومت به‌دنبال آن سربلندی همیشگی است.

وزیرکشور ادامه داد : رژیم جعلی صهیونیستی با بسیج تمامی امکانات نظامی اعم از هوایی، زمینی و دریایی و با همراهی آمریکای جنایتکار، اماکن عمومی نظیر بیمارستان‌ها، مدارس و هم‌چنین کودکان و زنان را هدف حملات خود قرار داده و با فراخواندن ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره خود نیز به توفیقی دست پیدا نکرده است.

وی گفت : رفع مشکلات شهروندان آبدانان باید در اولویت کار مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان باشد/ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار