مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ترانزیت بیش از یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن کالا از پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی (مرز مهران) طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 18 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهین چشمه خاور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن کالا از پایانه مرزی شهید حاج " قاسم سلیمانی" ترانزیت(مرزامرزی) شده که ۴۲ هزار و ۵۳۰ تن به صورت تخلیه در مرز و ۱۰ هزار و ۶۰۹ تن به صورت ترانزیت صادراتی (حمل یکسره) خارج شده است.

وی به افزایش پنج درصدی ترانشیپمنت کالا(انتقال محموله از یک وسیلۀ حمل و نقل به وسیله ای دیگر) از پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: طی مدت یاد شده بیش از یک میلیون و ۲۱۸ هزار تن کالا توسط ۴۷ هزار دستگاه کامیون از این پایانه ترانشپمنت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به میزان تردد مسافر از مرز بین المللی مهران، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه ۶ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۷۷ نفر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.

چشمه خاور بیان کرد: در مجموع تردد مسافر از مرز بین‌المللی مهران در بازه زمانی ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد از مرز بین المللی مهران به سهولت در حال انجام است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار