مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه حوزه سلامت و درمان از مهمترین خدمات بنیاد شهید استان است، گفت: در سال جاری بیمه پایه و تکمیلی برای ۴ هزار و ۵۶۵ نفر از ایثارگران استان ایلام برقرار شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 19 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در جمع معاون و کارکنان حوزه سلامت بنیاد شهید استان با تقدیر از فعالیت‌های کارکنان حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید استان، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت بنیاد شهید استان است و خوشبختانه این مهم در بین کارکنان بنیاد شهید به خوبی رعایت می شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: خوشبختانه در این بخش اقدامات خوبی در بنیاد شهید استان صورت گرفته از جمله اینکه در سال جاری بیمه پایه برای یک هزار و ۵۹ نفر و بیمه تکمیلی برای سه هزار و ۵۰۶ نفر از ایثارگران استان برقرار شده است.

اسدی با بیان اینکه در مجموع بیمه پایه برای ۲۰ هزار و ۸۲۱ نفر ایثارگران استان ایلام برقرار شده است، افزود: تعداد کل ایثارگرانی که بیمه تکمیلی برای آنها برقرار شده تعداد ۴۰ هزار و ۲۵۸ نفر است.

وی، حوزه اشتغال و مسکن را از دیگر ماموریت‌های اصلی بنیاد شهید استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: تا پایان سال برنامه ریزی لازم برای جذب تسهیلات اشتغال و مسکن در بنیاد شهید امور ایثارگران استان صورت گرفته است./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار