معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن تبریک هفته حمل و نقل به تمامی دست اندر کاران این عرصه ، از راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیر از خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی چهار خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی به چهار مسیر شهرک گلستان ، بلوار مدرس ، بلوار عدالت و بلوار نیستان (سعدی) از ساعت۲۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامداد انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 19 December 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن تبریک هفته حمل و نقل به تمامی دست اندر کاران این عرصه ، از راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیر از خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی چهار خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی به چهار مسیر شهرک گلستان ، بلوار مدرس ، بلوار عدالت و بلوار نیستان (سعدی) از ساعت۲۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامداد انجام می شود.

هادی شه دوست شیرازی روز سه شنبه با تشریح اقدامات انجام شده افزود: در سال جاری تعداد ۳۳۰ دستگاه تاکسی شهری نوسازی شده و تا دهه فجر تعداد نیز هزار دستگاه تاکسی نوسازی شده توسط شهرداری وارد چرخه حمل و نقل و خدمات رسانی به شهروندان می‌شوند .

شه دوست شیرازی از حمایت همه جانبه شورا و مدیریت شهری در خصوص کمک بلاعوض و تامین تسهیلات بانکی با بهره پایین در نوسازی تاکسی‌های خبرداد و گفت: با ادامه حمایت شورا و مدیریت شهری به تدریج شاهد نوسازی بیشتر ناوگان تاکسیرانی شیراز خواهیم بود.

وی در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ۵۲ دستگاه اتوبوس در سال جاری نوسازی و جایگزین اتوبوس های فرسوده شد.

شه دوست شیرازی افزود: نوسازی تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر با سرعت بیشتری نسبت به سنوات گذشته اجرایی شود.

وی درخصوص مینی بوس های فرسوده گفت: ۴۰ دستگاه ون خریداری شده ، جایگزین مینی بوس های فرسوده در خطوط مختلف می شود و تعداد ۷۵ دستگاه میدل باس نیز تا پایان سال جایگزین خواهد شد.

او با اشاره به خرید پنج دستگاه ون ویژه توان خواهان و معلولین اضافه کرد: در آذرماه جاری تعداد پنج دستگاه ون به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر تحویل شده و تا ۲ ماه آینده تجهیز و مناسب سازی لازم انجام می شود و این خودروها به محض تجهیز ، به ناوگان ویژه توان خواهان و معلولین افزوده می شود.

وی همچنین از پیش بینی خرید پنج دستگاه ون جدید در سال آتی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار