رئیس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از تصویب اعتبار چهار هزار میلیارد ریال برای توسعه محلات هدف بازآفرینی شهری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،اکبر حسینی گفت:این اعتبار به تفکیک در شهر اراک حدود سه هزار میلیارد ریال و در شهر ساوه یک هزار میلیارد ریال برای اجرای عملیات پروژه‌های مربوطه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این اعتبار پس از برگزاری نشست‌های متعدد توسط اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی، با احصاء آخرین آمار جمعیتی مناطق هدف و پیگیری‌های انجام شده با استناد به بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از محل عوارض ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده و نحوه ارائه پروژه‌های مورد نظر در سکونتگاه‌های غیررسمی استان تصویب شد.

رئیس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این اعتبار در بخش‌های مسجد، مدرسه، زیرساخت‌های فرهنگی و هنری،کلانتری، روشنایی معابر، ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی، بهداشتی و درمانی،تامین برق،آب و فاضلاب و سایر تاسیسات شهری در اراک و ساوه در سکونتگاه‌های غیررسمی در اراک و ساوه هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار