اهمیت حمل و نقل همگانی در سطح شهر یزد با تولید پوستر، موشن گرافی و کلیپ های رئال توسط واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد پر رنگ تر میشود.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 22 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با هفته حمل و نقل عمومی از ۲۷ آذر ماه شاهد پخش کلیپ و اکران تبلیغات شهری با محتوای متناسب در سطح شهر یزد هستیم.
 
«حسین حاتمی» رئیس اداره آموزش شهروندی، با بیان شعار انتخاب امروز برای فردایی بهتر گفت: متاسفانه امروزه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و... گریبان شهروندان را گرفته است، به همین سبب امروز و با یک انتخاب درست میتوانیم موضوع ترافیک و آلودگی ها را با استفاده شهروندان از حمل و نقل همگانی کنترل کرد.
 
وی افزود: برای این که شهروندان یزدی در جریان اهمیت بالای حمل و نقل همگانی قرار بگیرند، ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد محتواهای متنوع و مناسبی را در قالب پوستر، موشن گرافی و کلیپ رئال در راستای فرهنگ‌سازی حمل و نقل عمومی برای انتشار در صدا و سیما، فضای مجازی و اکران در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تدارک دیده است.
 
رئیس اداره آموزش شهروندی اظهار کرد: البته دانش‌آموزان که وارثان این آب، خاک و هوا هستند، باید به صورت جدی‌ و عمیق‌تری با اهمیت حمل و نقل عمومی آشنا شوند؛ برای همین دو نمایش طنز با عنوان اتوبوس مشتی مندلی هم بوق داره هم صندلی و ایستگاه اتوبوس در مدارس شهر یزد اجرا می‌شود تا دانش آموزان در قالب نمایش طنز و آموزش غیر مستقیم و ماندگار، فرهنگ استفاده صحیح از وسایل نقلیه عمومی را فراگیرند. 
 
علاقه مندان برای اطلاع از برنامه های متنوع سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد میتوانند به سایت yazdfarhang.ir  و یا نشانی @yazdfarhang در فضای مجازی مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار