بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و عُمده‌فروش کلانشهر اصفهان در قالب طرح ویژه «نظارت بر صحت عملکرد ترازو‌ها و وسائل توزین» بازرسی شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 22 December 2023

رییس بخش اندازه‌شناسی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر صحت عملکرد ترازو‌ها و وسائل توزین و سنجش واحد‌های صنفی، بازارچه‌ها و مراکز خرید بزرگ در آستانه شب یلدا از ۲۰ تا ۳۰ آذر در اصفهان اجرا شد.
احسان توکلی افزود: در بازرسی از این واحد‌های صنفی در اصفهان، مشکلی از نظر صحت عملکرد در ترازو‌ها و وسائل توزین و سنجش احراز نشد.
وی با بیان اینکه امسال نخستین بار طرح ویژه آزمون ترازو‌های اصناف در آستانه شب یلدا بطور همزمان و در سراسر کشور اجرا شد، افزود: بازدید از برخی از واحد‌های صنفی بطور تصادفی صورت گرفت و مراکز خرید بزرگ و بازارچه‌های اصفهان نیز بررسی شد.
توکلی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی در باره اجرای این طرح رسانه‌ها و اتاق اصناف اصفهان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی مانند شیرینی فروشی‌ها و آجیل فروشی‌ها نیز بطور ویژه در این طرح بررسی شد.
کنترل، نظارت و آزمایش ادواری اوزان و مقیاس‌ها و وسایل سنجش بر اساس ماده ۱۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از وظایف اداره کل استاندارد استان‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار