مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره ملی دو سالانه داستان کوتاه «نارنج» در روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه جاری در شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ 25 December 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دبیر نهمین جشنواره دو سالانه داستان کوتاه «نارنج» با از برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در تاریخ ۷ دی‌ماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان‌هایی از دیگر شهر‌ها در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

محمد بادپر با اشاره به سختی‌های فراوان برگزاری این دوسالانه افزود: با همهی مشکلات و مشقات فراوان، همت و همراهی گروه اجرایی نارنج که متشکل از هنرمندان حوزه ادبیات، هنر‌های تجسمی، موسیقی، فیلم کوتاه و رسانه و همچنین بسیاری از هنردوستان شهرستان بود، نهمین دوره این دوسالانه نیز برگزار و به روز پایانی رسیده است.

او با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۶ داستان‌نویس برگزیده معرفی خواهند شد، به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان‌های کشور و مقیم در ۲۲ کشور دیگر، ما را به ادامه این راه بسیار دل‌گرم و امیدوار کرد.

بادپر با تصریح اینکه علاوه بر مراسم اختتامیه، دو کارگاه داستان و همچنین موزه‌گردی جهرم نیز در برنامه گنجانده شده است، افزود: دو کارگاه داستان با موضوع‌های "زمان حال روایت در داستان کوتاه" و "سیر داستان کوتاه فارسی" با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه تارونه برگزار خواهد شد.

او با یادآوری اینکه افتخار گروه اجرایی نارنج است که شاهد حضور همه اهالی هنر در اختتامیه این دوره نیز باشیم از تمام علاقه‌مندان و هم‌چنین هنرمندان و هنردوستان برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت به عمل آورد و تاکید کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

بادپر در پایان بیان کرد: دوسالانه داستان کوتاه نارنج به‌همت موسسه فرهنگی هنری نارنج و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و انجمن اهل قلم برگزار می‌شود و خبر‌های مربوط به آن علاوه بر سایت نارنج به نشانی www.naaranj.com و در صفحه اینستاگرام آن به نشانی dastan.naranj@ نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار