طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیات استان اصفهان در بین دیگر هیئت‌های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه نخست را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 26 December 2023

امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در رابطه با ارتقای نردبانی رتبه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور، اظهار داشت: متأسفانه در سال ۱۳۹۹ رتبه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما زمانی که کار را آغاز کردیم و در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال 1400 ، 16 پله صعود و رتبه‌ چهارم کشور را کسب نمائیم و امسال هم توانستیم به همت جامعه‌ بولینگ و بیلیارد برای اولین بار در کشور رتبه‌ نخست را بدست آوریم.
وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و خط ‌مشی، پیشرفت و توسعه در رشته‌های زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین‌انداز خواهد شد.
صمدانی همچنین گفت: این افتخارآفرینی موجب امیدآفرینی این جامعه‌ بزرگ شده و موجب حیرت بدخواهان این رشته ورزشی شده است.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ورزش‌های بیلیاردی کشور در ادامه بر حفظ شرایط موجود تاکید و گفت: باحمایت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان قطعا تلاش خواهیم کرد این رشد و تعالی را حفظ کنیم.
صمدانی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص اجرا شده توسط این هیات در سطح استان، تصریح کرد: علی‌رغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی عمل خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار