مسوول رویداد مردمی‌شو استان بوشهر گفت: این رویداد در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه در مرحله آموزش و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ 28 December 2023

 به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الله پارمان مسوول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران و همه مجموعه‌های مردمی در سطوح  و قشرهای مختلف استان برای حمایت از طرح‌های مسئله‌محور، ایده‌های خلاقانه و ارائه راهکارهای گروه‌های جهادی مردیم برای حل مشکلات و پیشرفت در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد عظیم با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) و مشارکت شرکت غیرصنعتی پازارگاد و ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برنامه‌ریزی شده است . 

پارمان بیان کرد: رویداد «مردمی‌شو» بستری مناسب برای احصا ،احیا و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران و گروه‌ها و سمن‌های مردمی را به‌ وجود آورده است و زمینه‌ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح‌های خلاق در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای و سایر فعالیت‌ها فراهم نموده است .

مسوول رویداد مردمی‌شو استان بوشهر  ضمن دعوت از کلیه گروه‌های مردمی و جهادی بوشهری جهت شرکت در این رویداد بزرگ، خاطرنشان کرد: رویداد «مردمی‌‌شو» در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه در مرحله آموزش و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می‌‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار